Sirova tortica od kokosa i citrusa

jam_6291a

 

Oću, oću, oću… Kad ću, sad ću, pa nikako…

Idu dani, vrijeme leti i za čas se skupilo pola godine od zadnjeg posta.

A gdje sam bila i što sam radila, svi koji me prate na Facebook i Instagram profilu, mogli su vidjeti pod oznakama #cokoroko. Slatki kutak u Preku, divan lokal uz more, na neki čudesan način osvojio me! Zaista, uživala sam 🙂 Sad je zimska stanka, a nakon nje, radujem se proljeću u Preku.

Inače, u Preku sam često imala priliku razgovarati s gostima o slasticama, i to ne samo o onima koje sam ja radila, nego o onima koje oni prave kod kuće i koje bi željeli probati. Isto tako, imala sam prilike uvjeriti se, kako se širi krug ljudi koji iz osobnih ili zdravstvenih razloga izbjegavaju rafinirane proizvode i vraćaju se izvornim namirnicama. Strašno me veseli takva spoznaja 🙂

Raduju me i upiti za sirove torte, iako je to meni još uvijek neistraženo područje. Volim ih, ali malo znam o njima. I rijetko koje me uistinu ostave bez daha. Zbog orašastih plodova, teške su nekako, čak preteške… No, uvjerila sam se da ima divnih, lepršavih verzija 🙂

Lepršavosti u prilog ide ova sirova tortica od kokosa i citrusa 🙂 Potrudit ću se da druga bude još “lepršastija” 😉

aSastojci

Podloga:

60 g zobenih pahuljica

10 g meda

40 g kokos kreme

15 g indijskih oraščića

korica 1/2 limuna

Rastopiti kokos kremu.U blenderu usitniti zobene pahuljice. Indijske oraščiće usitniti u mužaru. Pomiješati pahuljice i oraščiće, dodati im med, kokos kremu i naribanu limunovu koricu. Sve skupa izmiješati žlicom. Na dno okruglog kalupa, ja sam koristila kalup promjera 18 centimetara, staviti papir za pečenje. Dobivenu smjesu utisnuti u dno kalupa i staviti u frižider na hlađenje dok se priprema međusloj i krema.

jam_6240aMeđusloj:

20 g indijskih oraščića

20 g čipsa od kokosa

10 g limunovog soka

U mužaru usitniti indijske oraščiće i čips od kokosa. Dodati limunov sok, pomiješati i ostaviti po strani dok krema ne bude gotova.

Krema:

35 g datulja

300 g indijskog oraščića

40 ml soka od naranče

30 ml soka od limuna

20 g meda

25 g kokosovog ulja

240 g kokosovog mlijeka

Sve sastojke za kremu staviti u blender i “blendati” do kremaste, glatke strukture.

Na ohlađenu podlogu izliti polovicu kreme te kratko staviti u zamrzivač da se stegne. Po kremi posuti pripremljeni međusloj od oraščića i kokosa pa ostatak kreme. Staviti u frižider na hlađenje preko noći ili na nekoliko sati u zamrzivač.

jam_6322aPrije posluživanja tortu dekorirati po želji. Ja sam kombinirala s divnim,plameno crvenim planikama (maginjama, mogunjama…), od kojih sam prvotno pokušala napraviti pire ili umak za ovu tortu, no daljnjom obradom, osobito termičkom, osim boje izgubile su mi i onaj čaroban okus. Tako su planike kao i tortica ostale sirove 🙂

jam_6204a

jam_6135a

U dekorativne svrhne poslužio je i divlji šipak, glog i čips od kokosa.

Kokos krema koja se nalazi u podlozi torte može se pronaći u bio trgovinama, ali i zamijeniti maslacem.

jam_6195a

Oglasi

Komentiraj

