Mousse od kokosa i jagode

JAM_3993a

Iz ovih ili onih razloga, zadnjih sam si mjeseci dala oduška s klasičnim desertima. Kad kažem klasičnim, pri tom mislim na sve deserte koji ne nose predznak „bez“! 😉

I to nije bio samo onaj moj klasičan zalogaj, jedan pirunić da probam, znatiželje i profesionalne deformacije radi, već onako iz čistog gušta! Sad, dosta s tim, zaželjela sam se nečeg drugog…

Isto slatko, ali na nekakav drugačiji, nježniji način. Aromatična kombinacija, uvijek mi dragog kokosa i tek dozrelih mirisnih jagoda iz zadarskog kraja, spojenih u nježnom moussu. Uz malo orašastih plodova i tamne čokolade, baš je ispao desert po mom guštu. Probajte 😉

 

Sastojci

Mousse

3 dl kokosovog mlijeka

6 tabletica stevije

mahuna vanilije

mahuna kardamoma

korica 1 limuna

5 žutanjaka

10 g želatine

1 dl kokosovog vrhnja

1 dl slatkog vrhnja

75 g jagoda

Kokosovo mlijeko zagrijati sa stevijom, mahunama vanilije i kardamoma te koricom limuna. Ostaviti 15 minuta da se prohladi pa procijediti. Namočiti želatinu. Izmiksati žutanjke, dodati  im toplo mlijeko i sve zajedno vratiti na lagano vatru. Zagrijavati uz miješanje do 82 stupnja Celzija. Maknuti s vatre i umiješati nabubrenu želatinu. Miješati dok se želatina otopi pa staviti na hlađenje. Dok se krema hladi napose izmiksati slatko i kokosovo vrhnje. Prije nego se krema krene želirati, špatulom nježno umiješati prvo slatko, a potom i kokosovo vrhnje.JAM_4093a.jpg

Dobivenom smjesom napuniti kalupe. Ja sam koristila silikonski kalup u obliku polukugli, promjera 65 milimetara. Smjesu sam rasporediti u šest polukugli, no ne do vrha, već cca 3 milimetra ispod ruba, ostavljajući prostor za podlogu od orašastih plodova.  Staviti u zamrzivač da se stegne.

Ostatak smjese pomiješati s pireom od jagoda. Za pire sam jagode samo očištila,usitnila štapnim mikserom i pasirala. Za mousse od jagoda koristila sam silikonske kalupe, također u obliku polukugli, no manjeg promjera od 37 milimetara.

Da, još jedne polukugle 😉 Krajnje je vrijeme da se opremim još kakvim oblicima 😉 Uglavnom, i s njima u zamrzivač.

Dok se polukugle hlade, vrijeme je za pripremu podloge.

JAM_4102a

Podloga

15 g kokosovog ulja

15 g maslaca

60 g mljevenih orašastih plodova

5 g kakaa

10 g meda

Za podlogu samljeti orašaste plodove. Ja sam koristila bademe i orahe, no jednako dobro bi išli i lješnjaci ili neki drugi orašasti plodovi. Rastopiti maslac i kokosovo ulje s medom i kakao te sve skupa pomiješati s orašastim plodovima. Kad se mousse s kokosom stvrdne, dobivenu smjesu utisnuti u kalup i vratiti u zamrzivač.

JAM_4119a

 

Dekoracija

tamna čokolada

čips od kokosa

jagode

melisa

Sat vremena prije posluživanja mousseve izvaditi iz kalupa i premjestiti u hladnjak.  Kad se opuste složiti ih na tanjur dekorirati pločicama i trakama, izrađenima od temperirane čokolade, čipsom od kokosa, jagodom i melisom.

JAM_4130a.jpg

 

Oglasi

Komentiraj

